Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~goojka | użytkownik

imię i nazwiskogoojka adresLubin / Wrocław zarejestrowany28.10.2008 @19:18:34 ostatnio na stronie23.11.2010 @20:12:51

zamotana...jeszcze
ponoć trening czyni mistrza na cuda nie licze ale powoli sie uczę


teraz serio: ktos to w ogóle czyta...?



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6196495
digarty63 komentarze479 posty na forum0

komputer / sprzęt
CANON 350 D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~soulfly    02.04.2009 @21:31:57
dzięukuję i pozdrawiam
~Kacperson    02.04.2009 @19:22:25
no no świetne foty i ciekawe miejsca

tak trzymaj
~angelshrew    31.03.2009 @22:31:22
dziękuję,Twoja galeria jest świetna. Pozdrawiam
~tragizm    30.03.2009 @22:21:04
miło słyszeć takie słowa Ja Twoją oglądam i mam zamiar poobserwować
_______
Bona mors est homini, vitae quae exstinguit mala
Interim poena est mori, sed saepe donum

t.
~AroOo    30.03.2009 @22:17:25
dzięki, uchwycenie nie było specjalnie trudne, pomimo że robione cyfrówką
~djacek    28.03.2009 @01:06:21
Dzięki! Miłego weekendu!
~djacek    26.03.2009 @23:36:19
Dzięki! Pozdrawiam!
~oldy    26.03.2009 @17:11:05
trza mieć aparata , trza namierzyć cela i trza zrobić pstryks - oto tajemnica zdjęcia

podstawa to dobry cel
~Janou    25.03.2009 @21:19:25
dziękować
_______
p j
~djacek    25.03.2009 @08:09:48
Dzięki! Miłego dnia!
~GURUART    24.03.2009 @20:23:12
~oldy    24.03.2009 @20:00:43
a dziękuję . pozyram tutaj sobie .
~pablobb    24.03.2009 @19:47:33
Taa wiosna po lewej spierdziela gdzie sie da...cwana ma parasol ;p ;p

Dzieki za komentarz i zapraszam do innych prac :D
_______
____________________________________________
Odczucia subiektywne,nie twierdze ze mam 100% racje !!
~mocna    24.03.2009 @19:14:19
dziękuje pięknie
~djacek    24.03.2009 @08:28:10
Dzięki! Miłego dnia!
~deggial    24.03.2009 @07:48:47
pozdrawiam.
~djacek    19.03.2009 @23:14:17
Dzięki! Pozdrawiam!
~rafkruk    19.03.2009 @20:26:45
Ja też życzę miłego poodwieczorka Pozdrawiam
_______
kto niema odwagi do marzeń,nigdy nie będzie miał siły do walki...
~rafkruk    19.03.2009 @06:48:53
Ja też pozdrawiam i życzę dobrego dnia
_______
kto niema odwagi do marzeń,nigdy nie będzie miał siły do walki...
~rafkruk    18.03.2009 @21:56:50
Dziękuję I pozwoliłem sobie poobserwować
_______
kto niema odwagi do marzeń,nigdy nie będzie miał siły do walki...
~kermit74    18.03.2009 @21:35:35
dzieki!
~Ja2ger    13.03.2009 @22:06:35
Dzięki Ci, o piękna czarna nieznajoma
~mazziaa    10.03.2009 @21:55:09
heh, dzięki
~djacek    10.03.2009 @08:21:36
Dzięki! Miłego dnia!
~djacek    05.03.2009 @23:52:04
Dzięki! Pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt